zaterdag 7 december 2013

Mijn vierde dag in de jungle

14 juli



dorpje in de amazone
De man die ik heb gered heet Hans. Hij is een vogelspotter. Hij reist de hele wereld af op zoek naar zeldzame vogels en maakt dan foto's en filmpjes van ze voor tv enzo. Hans vertelt mij ook dat hij weet hoe we uit de jungle kunnen komen. Hij heeft namelijk een soort van plattegrond. Niet ver van de hut van Bo is er een klein vissersdorpje waar nog inheemse mensen wonen. Deze groep mensen kunnen je met de boot naar een groter dorp varen en vanuit daar kan je op een klein vliegtuigje stappen dat je naar het grote vliegveld vliegt. Hans zegt dat hij er mij naar toe kan brengen en met me meegaat. Dat is een fijn idee. Ondertussen is Bo ook weer teruggekomen. Die vindt het wel erg jammer dat ik weg ga. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een enorm spannend avontuur heb beleeft, maar dat ik toch wel blij ben dat ik weer naar huis kan. Weer heerlijk al het lekkere eten en het luxe leven om me heen!

Hans de vogelspotter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten