vrijdag 6 december 2013

Terug thuis

15 juli


Weer terug thuis. Na vele uren en een 3-tal vluchten ben ik weer veilig thuis gekomen. Ik ben moe, vol van alle indrukken, vol van alle avonturen. Het lijkt wel een sprookje wat ik allemaal heb meegemaakt. Ik vind het jammer dat ik Bo achter heb moeten laten.  Ik vind het jammer dat ik niet meer in al die bossen leef, tussen al die bijzondere dieren. Ik begrijp nu waarom de jungle's zo belangrijk zijn. Ik aarzel geen moment, ik word donateur van het WNF Rangers, speciaal voor kinderen.

reclame WNF



Ik vond het erg interessant en leerzaam om deze blog te maken. Ik vond het ook leuk om het hele verhaal te verzinnen en dat ik mijn fantasie er in kwijt kon.

TOT OP MIJN VOLGENDE BLOG

Jort Verhage
Groep 7
Gabrie Mehen School

Geen opmerkingen:

Een reactie posten